عشق پولی


❤❤:عشق آسماني من،خداست :❤❤

بسم الله الرحمن الرحیم

من همیشه این عقیده را دارم که اگه بعد از


پولدار شدنم برم خواستگاری اصلا از شرایط


   واقعیم حرفی نزنم و حتی خودم را کمی

 

    پایین تر از چیزی که هستم معرفی کنم


  چون دختری که به خاطر پول جواب بله بده


 در اصل به من جواب بله نداده و اگر یه روزی


من بی پول بشم محبتش نسبت به من هم از


     بین میره ولی کسی که واسه خودم بله


      بگه همیشه در کنارم  با عشق میمونه


(در ضمن من اصلا به بی پولی فکر نمی کنم)

 

من خیلی دوست دارم با همسرم به پول زیاد

 

        برسم چون هم لذتش بیشتره و هم

 

 اینطوری هر دو بیشتر قدرش رو میدونیم.نه؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1389برچسب:,ساعت 17:53 توسط من صور| |


Power By: LoxBlog.Com